DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20933
|
Назва: | Періодизація розвитку інновацій просвітницької та виховної діяльності публічних бібліотек у ХХ столітті |
Автори: | Полякова-Лагода, М.В. |
Ключові слова: | публічні бібліотеки розвиток інновації виховання просвітництво |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У дослідженні здійснено історико-хронологічний аналіз за обґрунтованими критеріями вияву динамічних змін в інноваційній просвітницькій і виховній діяльності публічних бібліотек України у ХХ столітті. Обґрунтовано п’ять послідовних етапів розвитку інновацій просвітницької та виховної діяльності публічних бібліотек: І – визвольно-відроджувальний (1900–1920); ІІ – українізаційно-централізаційний (1920–ті рр.); ІІІ – адміністративно-руйнаційний (1930–1945); ІV – планово-ідеологічний (1945–1990); V – стагнаційно-трансформаційний (1990–2000). |
Опис: | Полякова-Лагода М. В. Періодизація розвитку інновацій просвітницької та виховної діяльності публічних бібліотек у ХХ столітті. Розвиток гуманістичних ідей у неперервній освіті: від Григорія Сковороди до сучасного педагога-новатора : колект. наук. монографія / за заг. та наук. ред. д-ра пед. наук Н. І. Білик ; редколегія : В. В. Зелюк, М. О. Кириченко, В. В Пилипенко, З. В. Рябова та ін. Полтава; Київ: ПАНО ім. М. В. Остроградського, 2023. С. 391-408. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20933 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|