DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Слово і справа Антона Макаренка: український та європейський контексти >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20895

Назва: Управління організацією інтерактивних уроків у початкових класах відповідно до засад Нової української школи (досвід реалізації в умовах змішаного навчання)
Автори: Ночовна, Н.В.
Полякова, Л.Г.
Манюненко, В.П.
Ключові слова: інтерактивні уроки
Нова українська школа
інтерактивне навчання
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): В умовах реалій сьогодення та переважаючої дистанційної освітньої комунікації (синхронної та асинхронної) важливо, за дотримання усіх безпекових аспектів, реалізовувати максимально можливі варіанти живого спілкування, що особливо актуалізується для учнів початкових класів, яким міжособистісна інтеракція має забезпечувати формування ключових комунікативних компетентностей. Інтерактивні уроки розглядаємо як оптимальну форму організації освітнього процесу, що забезпечує реалізацію вимог Нової української школи., під час офлайн спілкування в умовах змішаного навчання. В інтерактивно організованому освітньому процесі учні навчаються взаємодіяти з між собою, працювати у партнерстві з учителем, відчувають емоційну й інтелектуальну взаємопідтримку, мотивується розкриття здібностей і талантів. У цьому контексті солідаризуємося із з твердженням О. Комар про те, що інтерактивні технології у навчально-виховному процесі саме ті, «які відповідають потребам сучасної освітньої ситуації в пошуку та запровадженні нових форм навчальної взаємодії між учасниками процесу навчання».
Опис: Ночовна Н. В., Полякова Л. Г., Манюненко В. П. Управління організацією інтерактивних уроків у початкових класах відповідно до засад Нової української школи (досвід реалізації в умовах змішаного навчання) // Слово і справа Антона Макаренка: український та європейський контексти: матеріали ХХІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 16-17 березня 2023 р.). «Управлінська майстерність керівника закладу освіти», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінарів (м. Полтава, 16-17 березня 2023 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. С. 246-247.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20895
Розташовується у зібраннях:Слово і справа Антона Макаренка: український та європейський контексти

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
86.pdf338,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок