DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології, філософії та музеєзнавства >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні соціокультурні процеси: компетентісно-аксіологічний аспект (2022) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20817
|
Назва: | Колір в образотворчому мистецтві |
Автори: | Цюпка, О. |
Ключові слова: | колір колір в мистецтві символіка кольорів поєднання кольорів |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Усе, що оточує нас і все, що ми бачимо має колір. Упродовж століть колір
відігравав істотну роль у мистецтві, як один із наймогутніших засобів художньої
виразності. Але не зрозуміло, як використовувати та комбінувати кольори таким
чином, щоб створити необхідну атмосферу в картині й сформувати відповідне
сприйняття її сюжету? Майбутньому художнику необхідно правильно
застосовувати символіку кольору в своєму творі, вміти гармонізувати кольорові
відношення, адже колір є найемоційнішим зображальним елементом живопису.
Колір, його фізична та психологічна природа цікавили людину з самого
початку свого існування. Навіть у давні часи люди намагалися зрозуміти суть
кольору. Видатні філософи, вчені та художники різних епох, такі як Арістотель,
Платон, Піфагор, Леонардо да Вінчі, І. Ньютон, К. Юнг та інші цікавилися
проблемами кольору. Пізніше, І. Гете, Л. Миронова, Р. Ормістон та інші вчені
також зверталися до вивчення цієї теми |
Опис: | Цюпка О. Колір в образотворчому мистецтві // Сучасні соціокультурні процеси: компетентісно-аксіологічний аспект : Збірник матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції (10–11 листопада 2022 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 207-210. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20817 |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні соціокультурні процеси: компетентісно-аксіологічний аспект (2022)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|