DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2022) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20727
|
Назва: | Соціально-психологічна адаптація першокурсників в умовах дистанційного навчання у вищій школі |
Автори: | Шворак, В.І. |
Ключові слова: | адаптація дистанційне навчання вища школа студент |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний період, який переживає суспільство
України, є в усіх відношеннях кризовим. Швидкі зміни, які відбуваються в
економічній, політичній, соціальній та інших сферах життя, розповсюдження
військових дій, запровадження лок-даунів та обмежень соціальної взаємодії
часто являються хаотичними, несподіваними і вимагають від кожного
повсякденних незвичних дій та рішень. Такі умови життєдіяльності висувають
підвищені вимоги до адаптивних механізмів людини та вимагають
впровадження сутнісних змін до організації навчального процесу у вищій
школі. |
Опис: | Шворак В. І. Соціально-психологічна адаптація першокурсників в умовах дистанційного навчання у вищій школі // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів ІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (28-29 квітня 2022 р., м. Полтава). Полтава, 2022. С. 228-230. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20727 |
Розташовується у зібраннях: | Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2022)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|