DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2022) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20713

Назва: Психологічні особливості прояву булінгу у закладі загальної середньої освіти
Автори: Сташкевич, А.С.
Мишко, Н.М.
Ключові слова: булінг
заклад загальної середньої освіти
підлітки
середня освіта
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): В наші дні явище булінгу надзвичайно поширене в закладах освіти, а його наслідки негативно впливають на самореалізацію особистості. Проблему булінгу часто замовчують, її не прийнято обговорювати. За таких умов проблему неможливо усунути, вона навпаки, буде набувати більших обсягів та жорстокості. Особливо небезпечним є булінг у підлітковому віці. Попри відносну короткочасність, підлітковий вік може визначати подальше життя особистості. Діти, будучи в такому віці, іноді можуть самореалізовуватися за рахунок інших, менш слабших однолітків. Такі дії можуть мати серйозні негативні наслідки для особистості.
Опис: Сташкевич А. С., Мишко Н. М. Психологічні особливості прояву булінгу у закладі загальної середньої освіти // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів ІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (28-29 квітня 2022 р., м. Полтава). Полтава, 2022. С. 202-206.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20713
Розташовується у зібраннях:Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2022)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
76.pdf413,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок