DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2022) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20680

Назва: Розвиток емоційного інтелекту студентів-психологів в процесі фахової підготовки
Автори: Кричківська, Х.В.
Ключові слова: майбутній психолог
студент-психолог
фахова підготовка
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Соціальне, економічне, політичне становище в українському суспільстві зумовлює широке коло особистісних та міжособистісних проблем, які вимагають кваліфікованої фахової психологічної допомоги. Тому постійно підвищується попит на психологічні послуги в різних сферах суспільної діяльності, а, отже, зростають потреби та вимоги до системи професійної підготовки психологічних кадрів. З огляду на вищесказане, для забезпечення якісної підготовки студентівпсихологів до професійної діяльності, крім набуття необхідних для професійної діяльності знань та умінь, потрібно розвинути в них відповідний рівень розуміння власних емоцій, їх оптимальну модальність та спроможність керувати власними емоційними проявами, що є вагомими показниками професійної компетентності сучасного психолога.
Опис: Кричківська Х. В. Розвиток емоційного інтелекту студентів-психологів в процесі фахової підготовки // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів ІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (28-29 квітня 2022 р., м. Полтава). Полтава, 2022. С. 124-126.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20680
Розташовується у зібраннях:Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2022)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
45.pdf401,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок