DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2022) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20680
|
Назва: | Розвиток емоційного інтелекту студентів-психологів в процесі фахової підготовки |
Автори: | Кричківська, Х.В. |
Ключові слова: | майбутній психолог студент-психолог фахова підготовка |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Соціальне, економічне, політичне становище в
українському суспільстві зумовлює широке коло особистісних та
міжособистісних проблем, які вимагають кваліфікованої фахової психологічної
допомоги. Тому постійно підвищується попит на психологічні послуги в різних
сферах суспільної діяльності, а, отже, зростають потреби та вимоги до системи
професійної підготовки психологічних кадрів.
З огляду на вищесказане, для забезпечення якісної підготовки студентівпсихологів до професійної діяльності, крім набуття необхідних для професійної
діяльності знань та умінь, потрібно розвинути в них відповідний рівень
розуміння власних емоцій, їх оптимальну модальність та спроможність
керувати власними емоційними проявами, що є вагомими показниками
професійної компетентності сучасного психолога. |
Опис: | Кричківська Х. В. Розвиток емоційного інтелекту студентів-психологів в процесі фахової підготовки // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів ІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (28-29 квітня 2022 р., м. Полтава). Полтава, 2022. С. 124-126. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20680 |
Розташовується у зібраннях: | Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2022)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|