DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2022) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20671
|
Назва: | Особливості творчого мислення юнаків із різним рівнем мотивації досягнення |
Автори: | Косенко, Ю.М. |
Ключові слова: | мислення творче мислення юнак творча діяльність мотивація мотивація досягнення |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У сучасному суспільстві зростає попит на
творчий потенціал людини, її здатність до самоорганізації, творчого
самовираження. На сьогодні актуальним завданням системи освіти є створення
умов для розвитку творчої особистості дитини, зокрема юнака. Водночас
необхідно враховувати специфіку навчання та виховання творчої особистості,
що пов’язано з психологічними особливостями, зумовленими розвитком
креативності. Проблемам творчості, визначенню поняття «творча особистість» і
обґрунтуванню її розвитку у філософські, педагогічній та психологічній
літературі присвячено праці І.М. Білої, Л.С. Виготського, В.О. Моляко,
В.В. Рибалки, І.Г. Тітова. Актуальними у межах проблеми є підходи до
інтерпретації поняття «креативності» Дж. Гілфорда, С. Медніка, П.Торренса. |
Опис: | Косенко Ю. М. Особливості творчого мислення юнаків із різним рівнем мотивації досягнення // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів ІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (28-29 квітня 2022 р., м. Полтава). Полтава, 2022. С. 112-114. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20671 |
Розташовується у зібраннях: | Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2022)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|