DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2022) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20670

Назва: Дослідження труднощів адаптації учнів початкової школи
Автори: Коробка, С.Ю.
Ключові слова: адаптація
учень початкової школи
початкова школа
адаптація до школи
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Вивчення проблем шкільної дезадаптації здійснюється психологами, педагогами, дитячими психіатрами, фізіологами та іншими фахівцями. До числа факторів, що зумовлюють шкільну дезадаптацію, відносять біологічні, особистісно-психологічні, онтогенетичні, середовищі, педагогічні та інші. Зусилля фахівців спрямовані на розкриття природи феномену шкільної дезадаптації, умов виникнення способів виявлення. Найбільше досліджень шкільної дезадаптації належить до початкового періоду навчання, коли життя дитини зазнає значної ломки. Одні діти легко входять у шкільну дійсність, інші страждають на проблеми або у навчанні, або у спілкуванні. Деякі учні адаптуються до школи за рахунок високих психологічних витрат – підвищеної тривожності, конфліктної самооцінки, психосоматичних захворювань, погіршення самопочуття. Адже в молодшому шкільному віці закладається фундамент подальшого навчання дитини – благополучного та успішного, або, навпаки, важкого та неуспішного.
Опис: Коробка С. Ю. Дослідження труднощів адаптації учнів початкової школи // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів ІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (28-29 квітня 2022 р., м. Полтава). Полтава, 2022. С. 109-112.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20670
Розташовується у зібраннях:Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2022)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
39.pdf752,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок