DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2022(11) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20632
|
Назва: | Методологічні основи гуманітарно-педагогічної технології формування технологічної компетентності курсантів військових ЗВО |
Автори: | Бухун, І. |
Ключові слова: | військова професійна освіта технології курсант майбутній офіцер гуманітарно-педагогічна технологія моделювання формування технологічної компетентності |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті охарактеризовано методологічні основи гуманітарно-педагогічної
технології формування технологічної компетентності курсантів військових закладів
вищої освіти на засадах поєднання ідей та методичних механізмів педагогічного
моделювання з освітнім інструментарієм провідних наукових підходів (гуманістичний,
особистісний, системний, діяльнісний, міждисциплінарний, компетентнісний),
філософської антропології та концепції професійної культури військових фахівців.
З опорою на властиві освітнім моделям ознаки (відображеність,
репрезентативність, екстраполяційність) та опис послідовності операцій при
розробленні такого виду моделей для забезпечення ефективного функціонування провідних
її блоків (концептуально-цільовий, змістово-методичний, виконавчо-корекційний,
результативний) відібрано науковий інструментарій провідних підходів
загальнофілософського, загальноосвітнього та конкретнонаукового призначення.
Проведено висновки стосовно можливостей упровадження моделі формування
технологічної компетентності майбутніх офіцерів у навчально-виробничих майстернях
військових ЗВО з перспективою врахування гуманітарно-технологічних вимог.
Підтверджено, що концептуально-цільові засади військової фахової підготовки
дозволяють забезпечити розробку моделі гуманітарно-педагогічної технології
формування технологічної компетентності майбутніх офіцерів у процесі фахової
підготовки в навчально-виробничих майстернях ВВЗО. У перспективах дослідження –
визначення та обґрунтування вимог до організації процесу формування технологічної
компетентності курсантів з урахуванням комплексного когнітивно-діяльнісного
характеру військової підготовки; спадкоємність між змістом та методиками військової
освіти та специфікою опанування обраною спеціальністю; професійна та навчальновиробнича спрямованість процесу провідних практик тощо. Також необхідно з’ясувати
низку умов (організаційних, психолого-педагогічних, ресурсного забезпечення)
впровадження пропонованої моделі формування технологічної компетентності
майбутніх офіцерів у практику військових закладів вищої освіти, що сприятиме
організації та здійсненню відповідної експериментальної роботи. |
Опис: | Бухун І. Методологічні основи гуманітарно-педагогічної технології формування технологічної компетентності курсантів військових ЗВО // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Вип. 11. С. 186-194. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20632 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(11)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|