DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2022(11) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20632

Назва: Методологічні основи гуманітарно-педагогічної технології формування технологічної компетентності курсантів військових ЗВО
Автори: Бухун, І.
Ключові слова: військова професійна освіта
технології
курсант
майбутній офіцер
гуманітарно-педагогічна технологія
моделювання
формування технологічної компетентності
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті охарактеризовано методологічні основи гуманітарно-педагогічної технології формування технологічної компетентності курсантів військових закладів вищої освіти на засадах поєднання ідей та методичних механізмів педагогічного моделювання з освітнім інструментарієм провідних наукових підходів (гуманістичний, особистісний, системний, діяльнісний, міждисциплінарний, компетентнісний), філософської антропології та концепції професійної культури військових фахівців. З опорою на властиві освітнім моделям ознаки (відображеність, репрезентативність, екстраполяційність) та опис послідовності операцій при розробленні такого виду моделей для забезпечення ефективного функціонування провідних її блоків (концептуально-цільовий, змістово-методичний, виконавчо-корекційний, результативний) відібрано науковий інструментарій провідних підходів загальнофілософського, загальноосвітнього та конкретнонаукового призначення. Проведено висновки стосовно можливостей упровадження моделі формування технологічної компетентності майбутніх офіцерів у навчально-виробничих майстернях військових ЗВО з перспективою врахування гуманітарно-технологічних вимог. Підтверджено, що концептуально-цільові засади військової фахової підготовки дозволяють забезпечити розробку моделі гуманітарно-педагогічної технології формування технологічної компетентності майбутніх офіцерів у процесі фахової підготовки в навчально-виробничих майстернях ВВЗО. У перспективах дослідження – визначення та обґрунтування вимог до організації процесу формування технологічної компетентності курсантів з урахуванням комплексного когнітивно-діяльнісного характеру військової підготовки; спадкоємність між змістом та методиками військової освіти та специфікою опанування обраною спеціальністю; професійна та навчальновиробнича спрямованість процесу провідних практик тощо. Також необхідно з’ясувати низку умов (організаційних, психолого-педагогічних, ресурсного забезпечення) впровадження пропонованої моделі формування технологічної компетентності майбутніх офіцерів у практику військових закладів вищої освіти, що сприятиме організації та здійсненню відповідної експериментальної роботи.
Опис: Бухун І. Методологічні основи гуманітарно-педагогічної технології формування технологічної компетентності курсантів військових ЗВО // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Вип. 11. С. 186-194.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20632
Розташовується у зібраннях:2022(11)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
21.pdf460,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок