DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2022(11) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20631

Назва: Інтеграція ресурсів освітньо-інформаційного середовища закладу вищої медичної освіти у навчанні стандартизації лікарських засобів майбутніх фармацевтів
Автори: Манченко, О.
Ключові слова: заклад вищої медичної (фармацевтичної) освіти
майбутні магістри фармації
інтеграція ресурсів і сервісів освітньо-інформаційного середовища заклад
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу праць учених виокремлено терміни й поняття, які є у науковому обігу для позначення інформаційної складової освітнього середовища у закладах вищої медичної (фармацевтичної) освіти (ЗВМ(Ф)О) України: «гібридне хмаро орієнтоване навчальне середовище», «освітньо-інформаційне середовище, «комп’ютерно орієнтоване освітнє (навчальне) середовище», «інформаційно-навчальне (освітнє) середовище», «інформаційне середовище» тощо. З’ясовано, що у дослідженні педагогічних аспектів навчання стандартизації лікарських засобів майбутніх магістрів фармації у ЗВМ(Ф)О доцільно застосовувати поняття «освітньо-інформаційне середовище» з акцентом на першочерговій освітній функції цього процесу. Визначено авторську позицію щодо тлумачення поняття «освітньо-інформаційне середовище ЗВМ(Ф)О» як комплексу взаємопов’язаних умов задля здійснення безпечного й ефективного освітнього процесу, що передбачає динамічну й цілеспрямовану навчальну взаємодію його учасників на основі застосування інформаційно-комунікаційних технологій та комп’ютерно орієнтованих засобів навчання з метою формування інтегральної, загальних і професійних компетентностей у майбутніх фахівців галузі охорони здоров’я. На основі даних онлайн-інтерв’ювання студентів денної й заочної форм навчання фармацевтичного факультету Національного медичного університету імені О. О. Богомольця (всього 146 осіб) обґрунтовано, що можливості освітньоінформаційного середовища ЗВМ(Ф)О для навчання стандартизації лікарських засобів майбутніх магістрів фармації будуть найефективніше використані за умови комбінування інформації, що отримується за допомогою електронних ресурсів і сервісів, зокрема платформи Moodle; електронного навчального курсу з дисципліни; середовища для виконання практичних завдань; соціальних мереж на прикладі Facebook профільної кафедри, сервісу Google Meet тощо.
Опис: Манченко О. Інтеграція ресурсів освітньо-інформаційного середовища закладу вищої медичної освіти у навчанні стандартизації лікарських засобів майбутніх фармацевтів // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Вип. 11. С. 177-185.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20631
Розташовується у зібраннях:2022(11)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
20.pdf607,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок