DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2022(11) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20630

Назва: Навчання фармацевтичної хімії майбутніх магістрів фармації унауково-педагогічному дискурсі
Автори: Бут, І.
Ключові слова: заклад вищої медичної (фармацевтичної) освіти
майбутній магістр фармації
навчання фармацевтичної хімії
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу провідних груп джерел і досвіду роботи кафедри хімії ліків та лікарської токсикології Національного медичного університету імені О.О. Богомольця досліджено особливості навчання фармацевтичної хімії майбутніх фармацевтів у вітчизняних закладах вищої медичної (фармацевтичної) освіти з позицій науково-педагогічного дискурсу. Виявлено зростання інтересу стейкхолдерів, викладачів медичних університетів, замовників освітніх послуг до такої проблеми навчання хімічних дисциплін, зокрема й фармацевтичної хімії, як упровадження дистанційного навчання, що актуалізувалося в умовах пандемії COVID-19 та воєнного стану в Україні. В контексті дистанційного навчання майбутніх фармацевтів відбувається вдосконалення інноваційних технологій (воркшоп; симуляційне навчання; кейс-метод; смарт-технології; проблемне навчання; відеовізуалізації тощо) в освітньому процесі. Новими напрямами досліджень стали такі: підвищення якості освітнього процесу; застосування цифрових інструментів у навчанні хімічних дисциплін. Актуальним для науковців, роботодавців, учасників освітнього процесу закладів вищої медичної (фармацевтичної) освіти України залишився пошук відповідей на питання поліпшення ефективності організації самостійної роботи майбутніх магістрів фармації; імплементації продуктивного зарубіжного досвіду у практику навчання майбутніх фахівців фармацевтичної галузі; посилення практико орієнтованої компоненти у підготовці майбутніх фармацевтів, зокрема під час навчання фармацевтичної хімії; формування у студентів закладів вищої медичної (фармацевтичної) освіти «soft skills» («гнучких навичок») та «hard skills» (професійних знань та вмінь).
Опис: Бут І. Навчання фармацевтичної хімії майбутніх магістрів фармації унауково-педагогічному дискурсі // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Вип. 11. С. 169-176.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20630
Розташовується у зібраннях:2022(11)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
19.pdf443,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок