DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2022(11) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20618
|
Назва: | Дотримання академічної етики у науково-дослідницькій діяльності майбутніх фахівців вищої кваліфікації в університеті |
Автори: | Корносенко, О.К. Даниско, О.В. Хлібкевич, С.Б. |
Ключові слова: | науково-дослідницька діяльність кваліфікаційна робота дослідницька компетентність академічна етика майбутні фахівці вищої кваліфікації фізична культура і спорт |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті на матеріалах професійної підготовки фахівців вищої кваліфікації –
магістрів спеціальностей 017 Фізична культура і спорт та 014.11 Середня освіта
(Фізична культура) проведено дослідження аспектів дотримання академічної етики
здобувачами вищої освіти у процесі науково-дослідницької діяльності в університеті.
Актуалізовано необхідність формування науково-дослідницької компетентності фахівців
магістерського рівня підготовки на засадах ідей поєднання та інтеграції змісту наукової
і фахової діяльності для проведення досліджень на метапредметному рівні та
відпрацювання технологій експериментальної роботи з обраної спеціальності.
Метою дослідження обрано аналіз спеціальних наукових, методичних та
програмно-нормативних джерел професійної підготовки майбутніх фахівців вищої
кваліфікації спеціальностей 014.11 Середня освіта (Фізична культура) і 017 Фізична
культура і спорт другого (магістерського) рівня, виявлення видів науково-дослідницької
діяльності, обґрунтування значення дотримання здобувачами вищої освіти принципів
академічної доброчесності та формування рекомендацій для розвитку науководослідницької компетентності магістрів обраних спеціальностей.
З’ясовано поняття «науково-дослідницька компетентність фахівців фізичної
культури» як інтегральну характеристику особистості, що виявляється в усвідомленій
готовності розробляти та реалізовувати наукові й прикладні проєкти, спрямовані на
розв’язання проблем інноваційного характеру, обумовлену компонентами (аксіологічним,
когнітивним, діяльнісним, професійно-рефлексивним) та здатністю здійснювати перехід
від процесуальної до творчої діяльності з прагненням до саморозвитку й
самовдосконалення. Це положення підтверджено документами про організацію наукової
та науково-технічної діяльності в Полтавському національному педагогічному
університеті імені В. Г. Короленка та відповідним Кодексом академічної доброчесності.
Наведено приклади аналізу магістерських кваліфікаційних досліджень засобами
антиплагіатної платформи Unichek із урахуванням необхідності встановлення 4-х рівнів
унікальності робіт – високого, достатнього, середнього, низького. У рамках освітнього компоненту підготовки магістрів «Методологія та організація наукових досліджень»
запропоновано низку рекомендацій для проведення лекційних і практичних занять. |
Опис: | Корносенко О. К., Даниско О. В., Хлібкевич С. Б. Дотримання академічної етики у науково-дослідницькій діяльності майбутніх фахівців вищої кваліфікації в університеті // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Вип. 11. С. 108-116. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20618 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(11)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|