DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20616
|
Назва: | EdCamp як інноваційна форма професійної підготовки та розвитку вчителів нової української школи |
Автори: | Жданова-Неділько, О.Г. Промська, О. |
Ключові слова: | EdCamp професійна підготовка розвиток вчителі нова українська школа |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Одним з інноваційних форматів підвищення кваліфікації педагогів, що набуває дедалі більшої популярності у сівті та в Україні, є формат EdCamp – конференція, орієнтована на учасників, яку, зазвичай, називають «неконференцією». Уперше EdCamp був організований у США гупою педагогів у травні 2010 року [7]. EdCamp створено на зразок BarCamp – одноденних безкоштовних конференцій, орієнтованих на учасників з основним фокусом на новітні освітні технології, відтак провідною темою для EdCamps є практичні аспекти використання інноваційних дидактичних рішень та інструментів для покращення освітнього середовища. |
Опис: | Жданова-Неділько О. Г., Промська О. EdCamp як інноваційна форма професійної підготовки та розвитку вчителів нової української школи. Технологічна і професійна освіта: проблеми і перспективи. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 21 жовтня 2022 р. Глухів: Глухівський НПУ ім. О. Довженка, 2022. С. 413-417. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20616 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|