DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2022(11) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20615
|
Назва: | Оцінка якості майбутніх учителів технологій до здоров'язбережувальної діяльності з учнями при вивченні дисципліни "Основи виробничої безпеки у майстернях" |
Автори: | Титаренко, В.М. |
Ключові слова: | технології майбутній учитель здоров’язбережувальна діяльність навчально-виробничі майстерні діагностувальні умови основи виробничої безпеки |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті з урахуванням актуальної потреби підготовки майбутніх учителів
технологій до здоров’язбережувальної діяльності з учнями, особливо у навчальних
майстернях закладу середньої освіти, запропоновано діагностичні педагогічні умови
такої підготовки при вивченні дисципліни «Основи виробничої безпеки у майстернях
(систему критеріїв і показників сформованості готовності; характеристику якісних
рівнів; застосування комплексу методів оцінки; визначення ефективності впровадження).
Специфіку здоров’язбережувальної діяльності вчителя технологій пов’язано з
компонентами компетентності (загальнокультурний, виробничо-технологічний,
організаційно-управлінський, проєктно-конструкторський); критеріями їх прояву
(мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісний) та рівнями готовності (високий,
достатній, середній, початковий).
Запропоновано логічну систему відповідності критеріїв і показників готовності
майбутніх учителів технологій до формування здоров’язбережувальної компетентності
учнів основної школи у процесі трудового навчання, а також зміст рівневих
характеристик такої готовності; охарактеризовано сукупність методів оцінки стану,
рівня та якості підготовки майбутніх учителів технологій у процесі вивчення навчальної
дисципліни «Основи виробничої безпеки у майстернях».
Проведено висновок щодо можливостей упровадження пропонованих
діагностувальних умов у практику роботи закладів загальної та вищої освіти. |
Опис: | Титаренко В. М. Оцінка якості майбутніх учителів технологій до здоров'язбережувальної діяльності з учнями при вивченні дисципліни "Основи виробничої безпеки у майстернях" // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Вип. 11. С. 92-99. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20615 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(11)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|