DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2022(11) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20611

Назва: Застосування компетентнісно-орієнтованих завдань у процесі підготовки майбутніх учителів географії
Автори: Вішнікіна, Л.П.
Галушка, Л.
Ключові слова: компетентність
компетентнісний підхід
компетентнісно орієнтовані завдання
майбутні вчителі географії
адекватна самооцінка здобувача вищої освіти
проєктування КОЗ викладачем
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті питання змісту і структури компетентнісно орієнтованих завдань (КОЗ), що застосовуються у процесі підготовки майбутніх учителів географії в закладах вищої освіти (ЗВО); запропоновано власну дефініцію терміну КОЗ та охарактеризовано її концептуальне підґрунтя. Виділено провідні ознаки КОЗ із географічних дисциплін, їхні структурні компоненти, зокрема: мотивація, надання питанню форми КОЗ, пояснення критеріїв оцінювання, та за потреби – бланк для відповіді, пошук джерел інформації, корегування географічної компетентності здобувача вищої освіти; виокремлено п’ять структурних компонентів КОЗ та визначено вимоги до їх проєктування. У дослідженні наведено методичні рекомендації щодо здійснення контролю стану сформованості предметних компетентностей здобувачів вищої освіти за допомогою КОЗ та побудови відповідних навчальних занять; акцентовано увагу на алгоритмі дій викладача при створенні КОЗ на занятті; наведено приклади КОЗ, які можуть бути використані в процесі вивчення дисципліни «Фізична географія України» у ЗВО. З’ясовано результати навчання здобувачів вищої освіти, що залежать від розв’язання КОЗ; розроблено схему механізму впливу застосування КОЗ на формування самооцінки кожного майбутнього вчителя географії та доведено, що застосування КОЗ з наступним аналізом і самоаналізом правильних відповідей формує об’єктивну самооцінку здобувача. Акцентовано увагу на дидактичних цілях застосування КОЗ викладачами закладів вищої освіти.
Опис: Вішнікіна Л. П., Галушка Л. Застосування компетентнісно-орієнтованих завдань у процесі підготовки майбутніх учителів географії // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Вип. 11. С. 74-82.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20611
Розташовується у зібраннях:2022(11)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
8.pdf644,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок