DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2022(11) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20611
|
Назва: | Застосування компетентнісно-орієнтованих завдань у процесі підготовки майбутніх учителів географії |
Автори: | Вішнікіна, Л.П. Галушка, Л. |
Ключові слова: | компетентність компетентнісний підхід компетентнісно орієнтовані завдання майбутні вчителі географії адекватна самооцінка здобувача вищої освіти проєктування КОЗ викладачем |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуті питання змісту і структури компетентнісно орієнтованих
завдань (КОЗ), що застосовуються у процесі підготовки майбутніх учителів географії в
закладах вищої освіти (ЗВО); запропоновано власну дефініцію терміну КОЗ та
охарактеризовано її концептуальне підґрунтя.
Виділено провідні ознаки КОЗ із географічних дисциплін, їхні структурні
компоненти, зокрема: мотивація, надання питанню форми КОЗ, пояснення критеріїв
оцінювання, та за потреби – бланк для відповіді, пошук джерел інформації, корегування
географічної компетентності здобувача вищої освіти; виокремлено п’ять структурних
компонентів КОЗ та визначено вимоги до їх проєктування.
У дослідженні наведено методичні рекомендації щодо здійснення контролю стану
сформованості предметних компетентностей здобувачів вищої освіти за допомогою
КОЗ та побудови відповідних навчальних занять; акцентовано увагу на алгоритмі дій
викладача при створенні КОЗ на занятті; наведено приклади КОЗ, які можуть бути
використані в процесі вивчення дисципліни «Фізична географія України» у ЗВО.
З’ясовано результати навчання здобувачів вищої освіти, що залежать від
розв’язання КОЗ; розроблено схему механізму впливу застосування КОЗ на формування
самооцінки кожного майбутнього вчителя географії та доведено, що застосування КОЗ
з наступним аналізом і самоаналізом правильних відповідей формує об’єктивну
самооцінку здобувача. Акцентовано увагу на дидактичних цілях застосування КОЗ
викладачами закладів вищої освіти. |
Опис: | Вішнікіна Л. П., Галушка Л. Застосування компетентнісно-орієнтованих завдань у процесі підготовки майбутніх учителів географії // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Вип. 11. С. 74-82. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20611 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(11)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|