DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2022(11) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20608

Назва: Практичний компонент професійної підготовки фахівців гуманітарної галузі під час вивчення історії музичного мистецтва
Автори: Лук’яненко, О.В.
Крепак, К.
Ключові слова: вивчення історії музичного мистецтва
підготовка фахівця-гуманітарія
історія музики
історія мистецтв
методика
практичний компонент
первісність
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Дослідження покликане розкрити специфіку практичного компонента професійної підготовки майбутніх фахівців гуманітарної галузі під час вивчення історії музичного мистецтва. Акцент зроблено на вивченні першого блоку – історії музики первісності, одного з маловивчених та контраверсійних компонентів предметів мистецтвознавчого й культурологічного циклів. У статті проведено аналіз основних теорій походження музики та запропоновано варіанти побудови практичної частини дисциплін з ілюструванням кожного наукового пояснення відповідними аудіовізуальними матеріалами. Автори аналізують методику створення і практичного застосування власної аудіотеки студента, яка може використовуватися під час опанування історії музики у первісну добу. У статті трактуються погляди на роль життя в середовищі первісного шуму; визначаються шляхи вивчення здобувачами освіти тлумачення звуку для людини первісності, зокрема, не з позиції «приємний-неприємний звук», а з позиції відтворюваності мелодії та ритму. Дослідження пропонує низку практичних вправ для того, аби студентові стала зрозумілою симетрія звукового ряду, який людина первісності створювала, копіюючи звуки тварин, є наслідком не лише симетрії звуків тварин, але й прямої геометричної симетрії світу природи. Наукова розвідка формує набір вправ, котрі допомагають студентові одночасно із визначенням уніфікованості темпоритмів природи, що вплинули на формування музики первісності, отримати розуміння наявності варіативності у, здавалося б, монолітному механічному світові живого. Охарактеризовано практику залучення в освітньому процесі аудіовізуальних джерел, акцентовано увагу на евристичній моделі навчання, що вимагає від здобувачів освіти постійної пошукової діяльності та визначення власної траєкторії освітньонаукового та професійного розвитку. Запропоновано практичні заняття, котрі стимулюють студента оволодіти сучасними методами дослідження та діджиталзнаряддями в галузі культури і мистецтва, майбутньої професії. Це дозволить закріпити наявні й розвинути нові професійні вміння та навички роботи в постійно змінному цифровому середовищі з урахуванням сталого розвитку та традиційних методик наукового пошуку.
Опис: Лук’яненко О. В., Крепак К. Практичний компонент професійної підготовки фахівців гуманітарної галузі під час вивчення історії музичного мистецтва // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Вип. 11. С. 57-65.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20608
Розташовується у зібраннях:2022(11)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
6.pdf446,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок