DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2022(11) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20605

Назва: Дизайнерська діяльність учнів як засіб формування еколого-естетичної компетентності
Автори: Титаренко, О.О.
Ключові слова: дизайн
дизайнерська діяльність
дизайн-освіта
компетентнісна освіта
виховний потенціал дизайн-діяльності
ландшафтний дизайн
еколого-естетична компетентність
майбутній вчитель технологій
фахова підготовка
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті на основі сучасного бачення реформування вітчизняної освіти в контексті світових і європейських цивілізаційних тенденцій розвитку суспільства (підвищення інтелектуального потенціалу націй, всебічного розвитку особистості як найвищої цінності суспільства, уникнення екологічних небезпек і катастроф, зумовлених воєнними діями) з’ясовано необхідність формування технологічної художньо-проєктної компетентності учнівської та студентської молоді. Метою дослідження обрано багатоаспектність формування еколого-естетичних компетентностей майбутніх учителів технологій шляхом вивчення й систематизації аспектів вітчизняного досвіду, узагальнення теоретичних ідей і практики провідних фахівців дизайну, можливостей дизайн-освіти і дизайн-діяльності майбутніх фахівців. Підтримка наукової точки зору стосовно того, що засобами і методами дизайндіяльності можна активно захищати природу, з позицій цінності культури боротися за забезпечення екологічної чистоти конструкційних і обробних матеріалів, поліпшення стану предметного середовища багатьох сфер життєдіяльності людей привела до відбору засобів дизайн-освіти для навчальної дисципліни «Основи ландшафтного проєктування», пропонованої для вивчення майбутніми вчителями освітньої галузі «Технології». До таких засобів віднесено: усвідомлення суспільно значущих функцій дизайну; знання соціально вагомих завдань дизайн-діяльності; структуру екологоестетичних компетентностей майбутніх учителів технологій на засадах дизайн-освіти; шляхи підвищення еколого-естетичної культури учнівської молоді у дизайн-діяльності спільно з учителем. У перспективі дослідження візначено потребу використання в навчально-виховному процесі середньої освіти національних особливостей культури українського народу, його уявлень про естетику природи і людини, здатності до естетичного вдосконалення середовища життя засобами дизайну.
Опис: Титаренко О. О. Дизайнерська діяльність учнів як засіб формування еколого-естетичної компетентності // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Вип. 11. С. 40-46.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20605
Розташовується у зібраннях:2022(11)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
4.pdf421,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок