DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2022(11) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20605
|
Назва: | Дизайнерська діяльність учнів як засіб формування еколого-естетичної компетентності |
Автори: | Титаренко, О.О. |
Ключові слова: | дизайн дизайнерська діяльність дизайн-освіта компетентнісна освіта виховний потенціал дизайн-діяльності ландшафтний дизайн еколого-естетична компетентність майбутній вчитель технологій фахова підготовка |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі сучасного бачення реформування вітчизняної освіти в
контексті світових і європейських цивілізаційних тенденцій розвитку суспільства
(підвищення інтелектуального потенціалу націй, всебічного розвитку особистості як
найвищої цінності суспільства, уникнення екологічних небезпек і катастроф, зумовлених
воєнними діями) з’ясовано необхідність формування технологічної художньо-проєктної
компетентності учнівської та студентської молоді.
Метою дослідження обрано багатоаспектність формування еколого-естетичних
компетентностей майбутніх учителів технологій шляхом вивчення й систематизації
аспектів вітчизняного досвіду, узагальнення теоретичних ідей і практики провідних
фахівців дизайну, можливостей дизайн-освіти і дизайн-діяльності майбутніх фахівців.
Підтримка наукової точки зору стосовно того, що засобами і методами дизайндіяльності можна активно захищати природу, з позицій цінності культури боротися за
забезпечення екологічної чистоти конструкційних і обробних матеріалів, поліпшення
стану предметного середовища багатьох сфер життєдіяльності людей привела до
відбору засобів дизайн-освіти для навчальної дисципліни «Основи ландшафтного
проєктування», пропонованої для вивчення майбутніми вчителями освітньої галузі
«Технології». До таких засобів віднесено: усвідомлення суспільно значущих функцій
дизайну; знання соціально вагомих завдань дизайн-діяльності; структуру екологоестетичних компетентностей майбутніх учителів технологій на засадах дизайн-освіти;
шляхи підвищення еколого-естетичної культури учнівської молоді у дизайн-діяльності
спільно з учителем.
У перспективі дослідження візначено потребу використання в навчально-виховному
процесі середньої освіти національних особливостей культури українського народу, його
уявлень про естетику природи і людини, здатності до естетичного вдосконалення
середовища життя засобами дизайну. |
Опис: | Титаренко О. О. Дизайнерська діяльність учнів як засіб формування еколого-естетичної компетентності // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Вип. 11. С. 40-46. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20605 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(11)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|