DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2022) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20592

Назва: Констуктивна взаємодія закладу освіти та сім'ї - запорука до успішного формування життєвого простору особистості учня
Автори: Вознюк, А.В.
Ключові слова: заклад освіти
сім'я
особистість учня
життєвий простір
освітіній процес
партнерська взаємодія
партнерство
керівник закладу освіти
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Більшість науковців та практиків у своїх дослідження говорять про зміну парадигми «освіта навчання» на парадигму «освіта становлення особистості», а саме розвиток індивідуальної траєкторії особистість учня. Тому учитель у своїй діяльності, готуючись до занять, має готувати навчальні завдання, які б базувалися на принципах свободи творчості та професійного розвитку учня. А батьки у свою чергу мають створити всі умови для позитивної вмотивованості своїх дітей до навчання в закладі освіти. В основі конструктивної співпраці всіх суб’єктів освітнього процесу (батьки, вчителі, учні) лежать спільні цілі та прагнення, переконання. Учителі та учні рівноправними учасниками освітнього процесу і відповідають за його результат. Це партнерство засноване на повазі, довірі, рівності, відповідальності, добровільності всі його учасників.
Опис: Вознюк А. В. Констуктивна взаємодія закладу освіти та сім'ї - запорука до успішного формування життєвого простору особистості учня // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів ІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (28-29 квітня 2022 р., м. Полтава). Полтава, 2022. С. 9-13.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20592
Розташовується у зібраннях:Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2022)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
4.pdf511,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок