DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра математичного аналізу та інформатики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2021) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20538

Назва: Геймифікація як засіб залучення дітей навчання програмуванню
Автори: Абасов, А.А.
Ключові слова: геймифікація
гра в навчанні
навчання програмуванню
урок інформатики
CodeCombat
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Однією з проблем навчання є незацікавленість учнів. Учні, загалом, чітко розрізняють процес навчання та розваги. Навчання нерідко асоціюється у дітей з примусом і посяганням на їхній час та інтереси. Вирішенням проблеми формування мотивації може бути використання ігрових методик, адже діти часто пізнають світ через гру, моделюючи діяльність дорослих у розвагах, які приносять їм задоволення. Дослідженню особливостей ігрової діяльності у процесі навчання й виховання присвячено чимало наукових робіт видатних педагогів та психологів. Зокрема, ще К. Ушинський радив включати ігрові елементи в навчальну монотонну працю дітей, щоб зробити процес пізнання більш продуктивним. Він вважав, що гра для дитини цікавіша, ніж навколишня дійсність: «Цікавіша вона для дитини саме тому, що зрозуміліша, а зрозуміліша вона їй тому, що частково є її власним витвором».
Опис: Абасов А. А. Геймифікація як засіб залучення дітей навчання програмуванню // Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті : матеріали VII Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів (Полтава, 24-25 листопада 2021 р.). Полтава : ПП “Астрая”, 2021. С. 56-58.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20538
Розташовується у зібраннях:Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2021)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
20.pdf368,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок