DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра математичного аналізу та інформатики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2021) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20538
|
Назва: | Геймифікація як засіб залучення дітей навчання програмуванню |
Автори: | Абасов, А.А. |
Ключові слова: | геймифікація гра в навчанні навчання програмуванню урок інформатики CodeCombat |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Однією з проблем навчання є незацікавленість учнів. Учні, загалом,
чітко розрізняють процес навчання та розваги. Навчання нерідко
асоціюється у дітей з примусом і посяганням на їхній час та інтереси.
Вирішенням проблеми формування мотивації може бути використання
ігрових методик, адже діти часто пізнають світ через гру, моделюючи
діяльність дорослих у розвагах, які приносять їм задоволення.
Дослідженню особливостей ігрової діяльності у процесі навчання й
виховання присвячено чимало наукових робіт видатних педагогів та
психологів. Зокрема, ще К. Ушинський радив включати ігрові елементи в
навчальну монотонну працю дітей, щоб зробити процес пізнання більш
продуктивним. Він вважав, що гра для дитини цікавіша, ніж навколишня
дійсність: «Цікавіша вона для дитини саме тому, що зрозуміліша, а
зрозуміліша вона їй тому, що частково є її власним витвором». |
Опис: | Абасов А. А. Геймифікація як засіб залучення дітей навчання програмуванню // Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті : матеріали VII Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів (Полтава, 24-25 листопада 2021 р.). Полтава : ПП “Астрая”, 2021. С. 56-58. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20538 |
Розташовується у зібраннях: | Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2021)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|