DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра математичного аналізу та інформатики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2021) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20536

Назва: Створення шахових публікацій в Latex
Автори: Подошвелев, Ю.Г.
Ключові слова: Latex
гра в шахи
chessboard
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Як відомо, гра в шахи на основі психолого-педагогічної дефініції має конвергентно-дивергентну продуктивність. Гра, в якій повністю відсутній фактор випадковості, розвиває логічне мислення, зосередженість, формує інтелектуальні якості, психологічну стійкість, вміння долати труднощі на шляху до мети та планувати заздалегідь визначений порядок дій. Гра, що використовується для розробки штучних нейронних мереж, здатна ефективно підвищувати інтелект, – головну ознаку майбутньої еліти української нації. На даний час українське суспільство не втілило загальнодержавної програми розвитку шахів серед молоді, хоча позитивний зарубіжний досвід спонукає до цього.
Опис: Подошвелев Ю. Г. Створення шахових публікацій в Latex // Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті : матеріали VII Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів (Полтава, 24-25 листопада 2021 р.). Полтава : ПП “Астрая”, 2021. С. 48-50.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20536
Розташовується у зібраннях:Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2021)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
18.pdf357,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок