DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра математичного аналізу та інформатики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2021) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20531
|
Назва: | Особливості застосування Blender 3D в освітньому процесі |
Автори: | Золотарьов, А.В. |
Ключові слова: | Blender 3D 3D-моделювання урок інформатики |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Як відомо, регулярне використання 3D-моделювання у навчальному
процесі дозволяє: розширювати світогляд учнів; посилювати їх
пізнавальну активність; формувати загальнонаукові навички та вміння;
розвивати уяву й абстрактне мислення; поглиблювати дослідницькі
навички й інтелектуальні здібності.
Відмітимо, що останнім часом, особливо з уведенням карантину,
візуальна підтримка навчальних дисциплін стає головним фактором
загального розвитку особистості, оскільки сприяє формуванню її
світоглядної культури. Це актуалізує процес вивчення 3D-моделювання в
сучасних школах України та надає йому об’єктивних рис. |
Опис: | Золотарьов А. В. Особливості застосування Blender 3D в освітньому процесі // Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті : матеріали VII Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів (Полтава, 24-25 листопада 2021 р.). Полтава : ПП “Астрая”, 2021. С. 36-37. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20531 |
Розташовується у зібраннях: | Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2021)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|