DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра математичного аналізу та інформатики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2021) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20531

Назва: Особливості застосування Blender 3D в освітньому процесі
Автори: Золотарьов, А.В.
Ключові слова: Blender 3D
3D-моделювання
урок інформатики
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Як відомо, регулярне використання 3D-моделювання у навчальному процесі дозволяє: розширювати світогляд учнів; посилювати їх пізнавальну активність; формувати загальнонаукові навички та вміння; розвивати уяву й абстрактне мислення; поглиблювати дослідницькі навички й інтелектуальні здібності. Відмітимо, що останнім часом, особливо з уведенням карантину, візуальна підтримка навчальних дисциплін стає головним фактором загального розвитку особистості, оскільки сприяє формуванню її світоглядної культури. Це актуалізує процес вивчення 3D-моделювання в сучасних школах України та надає йому об’єктивних рис.
Опис: Золотарьов А. В. Особливості застосування Blender 3D в освітньому процесі // Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті : матеріали VII Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів (Полтава, 24-25 листопада 2021 р.). Полтава : ПП “Астрая”, 2021. С. 36-37.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20531
Розташовується у зібраннях:Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2021)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
13.pdf259,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок