DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20498

Назва: Феномен педагогічного пошуку Михайла Гордієнка у контексті сучасного новаторства спрямованого на раціоналізацію сучасної системи освіти
Автори: Кривонос, О.В.
Пивовар, Н.М.
Хілінська, Т.В.
Ключові слова: Михайло Гордієнко
педагогічний пошук
новаторство
система освіти
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі освіта виступає одним із головних чинників розвитку людини. Разом з тим сьогодні в педагогічній науці існують певні суперечності між наявністю у сфері освіти значних свобод у виборі методів та засобів для педагогічної творчості і відсутністю мотиваційних умов, механізмів, належної професійної підготовки для впровадження нововведень у педагогічну практику. Подолання усталеності у сучасній системі освіти можливе за умови реформування освітнього процесу, новаторських змін, відновлення певних історичних інновацій для подальшого їх творчого використання.
Опис: Кривонос О. В., Пивовар Н. М., Хілінська Т. В. Феномен педагогічного пошуку Михайла Гордієнка у контексті сучасного новаторства спрямованого на раціоналізацію сучасної системи освіти. The 3rd International scientific and practical conference “Eurasian scientific discussions” (April 10-12, 2022) Barca Academy Publishing, Barcelona, Spain. 2022. С. 132-139.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20498
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Феномен педагогічного пошуку.pdf595,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок