DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20459
|
Назва: | Дидактичні ігри як засіб розвитку просторових уявлень у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення |
Автори: | Дрозд, Л.В. |
Ключові слова: | дидактичні ігри уява діти дошкільного віку недорозвиток мовлення |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Гармонійний розвиток дитини неможливий без своєчасного розвитку просторових функцій. Просторові уявлення мають універсальне значення для всіх сторін людської діяльності та охоплюють різні сторони їхньої взаємодії з дійсністю. У дошкільному віці просторові уявлення формуються у межах практичних занять. Одним із видів практичної діяльності дошкільнят є конст-руювання[1; 2]. |
Опис: | Дрозд Л. В. Дидактичні ігри як засіб розвитку просторових уявлень у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. Інноваційний потенціал та правове забезпечення соціально-економічного розвитку України: виклик глобального світу : Матері-али VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 19-20 травня 2022 р. / Полт. ін-т економіки і права ЗВО «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» ; ред. колег. : Н. Мякушко (голова), Р. Шаравара, Р. Басенко та ін.; відп. ред. Р. Басенко. Полтава : ПІЕП, 2022. С. 419-422. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20459 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|