DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20459

Назва: Дидактичні ігри як засіб розвитку просторових уявлень у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення
Автори: Дрозд, Л.В.
Ключові слова: дидактичні ігри
уява
діти дошкільного віку
недорозвиток мовлення
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Гармонійний розвиток дитини неможливий без своєчасного розвитку просторових функцій. Просторові уявлення мають універсальне значення для всіх сторін людської діяльності та охоплюють різні сторони їхньої взаємодії з дійсністю. У дошкільному віці просторові уявлення формуються у межах практичних занять. Одним із видів практичної діяльності дошкільнят є конст-руювання[1; 2].
Опис: Дрозд Л. В. Дидактичні ігри як засіб розвитку просторових уявлень у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. Інноваційний потенціал та правове забезпечення соціально-економічного розвитку України: виклик глобального світу : Матері-али VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 19-20 травня 2022 р. / Полт. ін-т економіки і права ЗВО «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» ; ред. колег. : Н. Мякушко (голова), Р. Шаравара, Р. Басенко та ін.; відп. ред. Р. Басенко. Полтава : ПІЕП, 2022. С. 419-422.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20459
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Дидактичні ігри як засіб розвитку.pdf261,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок