DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20238

Назва: Коригування трудової підготовки учнів основної школи засобами моніторингових заходів
Автори: Гриценко, Л.О.
Лисенко, Л.
Ключові слова: трудова підготовка
учні
основна школа
моніторингові заходи
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Специфіка трудової підготовки учнів основної школи визначається основними положеннями Концепції технологічної освіти учнів загальноосвітніх навчальних закладів України [7], основними положеннями технологічної освітньої галузі Державного стандарту базової середньої освіти [4] та оновленою структурою технологічної підготовки учнів 5 – 9 класів, інтеграційними процесами різних освітніх галузей і навчальних предметів, Побудова навчального предмета «Трудове навчання» полягає в осучасненні теоретико-методичних засад проведення уроків трудового навчання відповідно до тенденцій оновлення технологічної освітньої галузі, змістом роботи вчителя з прийняття організаційних, планувальних, управлінських рішень щодо технологічної підготовки школярів на основі здійснення моніторингу їхніх навчальних досягнень із трудового навчання в школі.
Опис: Гриценко Л. О., Лисенко Л. Коригування трудової підготовки учнів основної школи засобами моніторингових заходів. Трудова підготовка в рідній школі : наук.-метод. журнал. №3-4 (156), 2022. С. 21-26.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20238
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Коригування трудової підготовки.pdf125,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок