DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2022(30) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20214
|
Назва: | Особливості мотивації та стимулювання педагогічних працівників бумовлені специфікою праці викладачів іноземних мов |
Автори: | Борзенко, О.П. |
Ключові слова: | праця мотивація стимул педагогічні працівники викладачі іноземних мов |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | На основі здійсненого дослідження встановлено, що мотиваційні особливості
викладачів іноземних мов визначаються як професійною потребою, так і бажанням
отримати інтелектуальне задоволення від педагогічної діяльності шляхом
удосконалення своєї майстерності та професіоналізму, що мотивація трудової
діяльності не може бути дійовою без застосування сучасних систем матеріального
стимулювання.
Розкрито суть і специфіка понять «праця», «мотивація», «стимулювання»,
«потреби». Схарактеризовано погляди вітчизняних і зарубіжних науковців стосовно
різних аспектів проблем мотивації, стимулювання викладачів іноземних мов.
Наголошується на важливості й необхідності цілеспрямованого здійснення
порівняльно-педагогічного аналізу зарубіжного досвіду щодо аналізу особливостей
мотиваційних форм й методів, систем стимулювання, що справедлива оплата праці
є визначальним фактором, який впливає на привабливість професії, мотивує
викладачів на вдосконалення своєї професійної діяльності. |
Опис: | Борзенко О. П. Особливості мотивації та стимулювання педагогічних працівників бумовлені специфікою праці викладачів іноземних мов // Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Випуск 30. С. 51-57. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20214 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(30)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|