|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20200
|
Назва: | Особливості соціально-перцептивної сфери у дітей із заїканням |
Автори: | Олефір, О.І. Падун, В.С. |
Ключові слова: | соціально-перцептивна сфера діти заїкання діти із заїканням |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Проблема соціально-перцептивної готовності до навчання в школі є предметом теоретичних і експериментальних досліджень. Виділившись в окремий структурний компонент психологічної готовності, соціально-перцептивна готовність стала об’єктом спеціального аналізу філософів (Л. Буєва, Б. Паригін, А. Брудний та ін.), психологів (Г. Андрєєва, А. Бодальов, Ю. Гільбух, Т. Ілляшенко, О. Ковальов, І. Кон, І. Мартиненко, А. Обухівська, О. Леонтьєв, М. Лісіна, Б. Ломов, Ю. Ханін та ін.), педагогів (С. Кондратьєва, Т. Мальковська, Н. Пахомова, В. Тарасун, М. Шеремет та ін.). |
Опис: | Олефір О. І., Падун В. С. Особливості соціально-перцептивної сфери у дітей із заїканням. Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи в контексті євроінтеграції: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (Івано-Франківськ, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 19-20 травня 2022 р.) / Упор. Т. Качак. Івано-Франківськ, 2022. С. 119-122. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20200 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|