DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2009(6) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/200

Назва: Феномен аномії у професійній підготовці вчителя природничих дисциплін до збереження здоров’я учнів
Автори: Єфімова, В.М.
Ключові слова: аномія
здоров’я
здоров’язберегаючі технології
підготовка майбутнього вчителя
вчитель природничих дисциплін
Дата публікації: 2009
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються основні підходи до визначення поняття «аномія», аналізуються особливості тлумачення терміну в сучасних умовах, обговорюються основні проблеми у формуванні соціального контексту професійної підготовки вчителя природничих дисциплін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/200
Розташовується у зібраннях:2009(6)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
efimova.pdf69,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок