DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19951
|
Назва: | Е-журнали та е-щоденники як елементи цифровізації закладів освіти |
Автори: | Мокляк, В.М. Бондаренко, Т.С. |
Ключові слова: | е-щоденник е-журнал електронний документообіг цифровізація комп'ютеризація інформаційно-цифрова компетентність заклад загальної середньої освіти |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У пропонованому дослідженні схарактеризовано освітній потенціал електронних журналів та електронних щоденників у освітньому середовищі закладів загальної середньої освіти з апелюванням до актуальних нормативно-правових актів, котрі регламентують використання цих документів. Звернуто увагу на основні чинники, що спричинили появу та масове використання цих складових цифровізації ЗЗСО.
Представлено широкий вибір інтернет-платформ, що пропонують освітні послуги з електронного документообігу; проаналізовано основні переваги та недоліки кожної з них. Шляхом узагальнення наведені основні переваги та недоліки е-документування, можливі ризики та шляхи їх вирішення. |
Опис: | Мокляк В. С., Бондаренко Т. С. Е-журнали та е-щоденники як елементи цифровізації закладів освіти. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Вип. 46. 2021. С. 104-114. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19951 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|