DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра загальної фізики і математики >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19949
|
Назва: | STEM-проєкти з комп'ютерними іграми у навчанні фізики |
Автори: | Кузьменко, Г.М. |
Ключові слова: | STEM-проєкти комп'ютерна гра фізика навчання фізики |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | За Концепцією розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти), перший з основних політичних підходів до сприяння розвитку наукоємних та високотехнологічних галузей, спрямованих на заохочення дітей та молоді до проведення досліджень та оволодіння науково-технічними, інженерними професіями – це розроблення ефективних і привабливих методів впровадження навчальних програм з навчальними методиками природничо-математичної освіти (STEM-освіти) [1]. Таким чином, STEM-спрямування стає одним із пріоритетних напрямів розвитку сучасної шкільної освіти, згідно з яким учні повинні орієнтуватися в нових технологіях, володіти широким спектром компетенцій, приймати самостійні рішення, проявляти творчий підхід у вирішенні виникаючих проблем. При цьому, зважаючи на об’єктивні показники, такі як число учасників ЗНО та кількість вступників на фізичні спеціальності, методика навчання фізики особливо гостро потребує пошуку інноваційних підходів, спрямованих, перш за все, на підвищення інтересу до предмету. |
Опис: | Кузьменко Г. М. STEM-проєкти з комп'ютерними іграми у навчанні фізики. Грааль науки : Міжнародний науковий журнал. № 2-3 (Квітень, 2021). С. 494-495. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19949 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|