DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут іноземних мов >
Кафедра англійської та німецької філології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19889

Назва: Теоретичні засади поняття «стратегії навчання» в дискурсі сучасної лінгводидактики
Автори: Король, Л.Л.
Ключові слова: лінгводидактика
навчальна діяльність
стратегія
навчальні стратегії
стратегії вивчення
стратегії оцінювання
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Стаття порушує питання сутності поняття «стратегії навчання». Коротко схарактеризовано теоретичні підходи до досліджуваного феномена, подано класифікації стратегій навчання. З’ясовано, що однією з конститутивних ознак стратегій навчання іноземної мови у вищому закладі освіти є його.
Опис: Король Л. Л. Теоретичні засади поняття «стратегії навчання» в дискурсі сучасної лінгводидактики. Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. Переяслав, 2021. Вип. 73. С. 134-137.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19889
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Теоретичні засади поняття.pdf353,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок