DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут іноземних мов >
Кафедра англійської та німецької філології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19889
|
Назва: | Теоретичні засади поняття «стратегії навчання» в дискурсі сучасної лінгводидактики |
Автори: | Король, Л.Л. |
Ключові слова: | лінгводидактика навчальна діяльність стратегія навчальні стратегії стратегії вивчення стратегії оцінювання |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття порушує питання сутності поняття «стратегії навчання». Коротко схарактеризовано теоретичні підходи до досліджуваного феномена, подано класифікації стратегій навчання. З’ясовано, що однією з конститутивних ознак стратегій навчання іноземної мови у вищому закладі освіти є його. |
Опис: | Король Л. Л. Теоретичні засади поняття «стратегії навчання» в дискурсі сучасної лінгводидактики. Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. Переяслав, 2021. Вип. 73. С. 134-137. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19889 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|