DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2022(79) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19869
|
Назва: | Дошкільна освіта в Україні: нові реалії та перспективи |
Автори: | Косенчук, О. |
Ключові слова: | дошкільна освіта заклад дошкільної освіти воєнний стан дистанційна освіта форми освіти організаційно-методичні засади |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено проблемі організації освітнього процесу в
закладах дошкільної освіти під час воєнного стану, введення якого в Україні
позначилося на всіх сферах людського життя. Особливих змін зазнає освітня
галузь, зокрема дошкільна.
Автором проаналізовано сучасний стан проблеми організації освітнього
процесу, проведено аналіз чинних нормативних документів; охарактеризовано
понятійний апарат досліджуваної проблематики; акцентовано увагу на стратегіях
організації освітнього процесу в закладах дошкільноїосвіти. Доведено актуальність
і недостатню розробленість цієї проблематики.
Автором охарактеризовані організаційно-методичні засади щодо
функціонування дошкільної освіти в нових реаліях особливості психологічного
супроводу дітей та батьків; звернена увага на ключові аспекти соціалізації дітей.
У статті запропоновані ефективні рішення, щодо організації освітнього
процесу в ЗДО у воєнний час; надання психологічної підтримки дітям, педагогам,
батькам.
Проаналізовано види та канали комунікації з учасниками освітнього процесу
під час воєнного стану ресурси щодо забезпечення освітнього процесу, у тому числі
дистанційного, змішаного та очного, надано їм детальну характеристику.
Цінним для дослідження є прогнозовані автором пріоритетні напрями
розвитку дошкільної освіти України у воєнний й післявоєнний час.
Матеріал поданий у статті орієнтований на педагогічних працівників,
науковців, адже містить корисну інформацію про організацію освітнього процесу в
закладах дошкільної освіти під час воєнного стану. |
Опис: | Косенчук О. Дошкільна освіта в Україні: нові реалії та перспективи // Педагогічні науки : наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2022. Вип. 79. С. 151-155. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19869 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(79)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|