DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2022(79) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19860

Назва: Проблема єдності педагогічної теорії та практики: історія і сьогодення
Автори: Ільченко, О.Ю.
Кононец, Н.В.
Ключові слова: принцип єдності теорії і практики
педагогічна теорія і практика
прагматична концепція Дж. Дьюї
метод проєктів В. Кілпатріка
Дальтон-план Г. Паркхерст
бригадно-лабораторний метод організації навчання
загаль-на і політехнічна освіта
трудова підготовка
професійна підготовка вчителя
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Здійснено аналіз проблеми єдності і співвіднесення педагогічної теорії та практики в історичній ретроспективі, зокрема – в руслі прагматичної концепції Дж. Дьюї, методу проєктів В. Кілпатріка, Дальтон-плану Г. Паркхерст, бригадно-лабораторного методу організації навчання, зв’язку загальної освіти з політехнічною і трудовою підготовкою. Підкреслено, що єдність теоретичних і практичних компо-нентів педагогічного процесу виключає питання домінування теорії чи практики або їх незалежного співіснування. У цьому контексті важливим є – міцний зв›язок, баланс і оптимальне співвіднесення. Підґрунтям забезпечення єдності педагогіч-ної теорії та практики виступає принцип цілісності, фундаментальності і безпе-рервності навчання. Зазначено, що в умовах Нової української школи принцип зв’язку теорії і прак-тики є одним із провідних в організації освітнього процесу. У цьому зв’язку все біль-шої актуальності набувають методи / системи / технології самореалізації учнів, такі як: перевернутий клас, метод проєктів, кейс-метод, віннетка-план, дальтон-план та ін. У цьому контексті увагу акцентовано на важливості якісної підготовки майбут-ніх учителів, зокрема запропоновано рекомендації щодо посилення ефективності цієї роботи: у площині підвищення професійного і загальнокультурного рівня та педагогічної майстерності викладача закладу вищої освіти; у площині розроблен-ня нових та перегляду / оновлення діючих освітньо-професійних програм підго-товки бакалаврів і магістрів; у площині удосконалення механізмів забезпечення надання якісних освітніх послуг.
Опис: Ільченко О. Ю., Кононец Н. В. Проблема єдності педагогічної теорії та практики: історія і сьогодення // Педагогічні науки : наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2022. Вип. 79. С. 124-128.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19860
Розташовується у зібраннях:2022(79)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
23.pdf317,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок