|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2022(79) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19855
|
Назва: | Науково-дослідницька компетентність фахівця фізичної культури і спорту як педагогічна проблема |
Автори: | Хоменко, П.В. Стадніченко, В. |
Ключові слова: | компетентність компетентнісний підхід складові та функції компетентності науково-дослідницька компетентність науково-дослідницька діяльність професійна підготовка фахівець фізичної культури і спорту |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті ґрунтовно проаналізовано поняття науково-дослідницької
компетентності фахівця фізичної культури і спорту, досліджено шляхи її формування, визначено зміст та основні особливості науково-дослідницької діяльності
фахівця фізичної культури і спорту. За результатами сучасних наукових досліджень
виокремлено поняття компетенції та компетентності, науково обґрунтовано їх
співвідношення у структурі науково-дослідницької діяльності. Досліджено науково-дослідницькі субкомпетенції (когніфікаційна, абдуктивна, аргументаційна та
верифікаційна), які корелюють з основними етапами провадження науково-дослідницької діяльності (постановка проблеми, планування дослідження, реалізація дослідницьких методів, оцінка результатів дослідження). Визначено складники
(аксіологічний, когнітивний, діяльнісний, професійно-рефлексивний) та функції
(світоглядна, мотиваційно-ціннісна, інформаційно-комунікативна, професійно-адаптативна, здоров’язберігальна, творчо-продуктивна) науково-дослідницької
компетентності фахівця фізичної культури і спорту.
Доведено, що науково-дослідницька компетентність фахівця фізичної культури і спорту є інтегрованою структурою, що являється динамічним поєднанням
загальних та спеціальних компетентностей, які визначають ефективність науково-дослідницької діяльності фахівця. |
Опис: | Хоменко П. В., Стадніченко В. Науково-дослідницька компетентність фахівця фізичної культури і спорту як педагогічна проблема // Педагогічні науки : наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2022. Вип. 79. С. 106-110. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19855 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(79)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|