DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2022(79) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19847

Назва: Програмне забезпечення курсу "Технології формування культури здоров'я у фізичному вихованні"
Автори: Момот, О.О.
Ключові слова: культура здоров’я
заклад вищої освіти
освітній процес
здоров’я
студент
фізичне виховання
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито зміст і структуру програми навчальної дисципліни «Технології формування культури здоров’я у фізичному вихованні», мета якої формувати осмислене та відповідальне ставлення до свого здоров’я і оточення через засвоєння знань про здоров’я та здоровий спосіб життя, навичок здоров’язбережувальної поведінки, як умови ефективної навчально-професійної діяльності і узагальненого показника професійної культури особистості майбутнього спеціаліста. Очікуваними результатами навчання з дисципліни є: відтворити основоположні поняття: «технології», «здоров’язбережувальні технології», «культура здоров’я», «здоровий спосіб життя», «мотивація», «олімпійські цінності», «здоров’язбережувальне середовище»; визначити зміст та класифікацію технологій збереження здоров’я у фізичному вихованні; класифікувати форми, методи і принципи використання технологій формування культури здоров’я у фізичному вихованні; запропонувати шляхи упровадження технологій формування культури здоров’я у практичну діяльність з урахуванням матеріально-технічного забезпечення занять фізичною культурою; використовувати технології збереження здоров’я у фізичному вихованні; передбачити основні напрями інноваційних перетворень у фізичному вихованні. Проаналізовано наукові дослідження, які присвячені формуванню культури здоров’я молоді з метою підготовки висококваліфікованих фахівців, пошуку нових підходів до організації освітнього процесу, впровадження здоров’язбережувальних технологій, спрямованих на гуманізацію освіти постає нагальна потреба розширення змісту здоров’язбережувальних знань. Розкрито авторське бачення поняття «технології» як складне динамічне явище, взаємодія учасників виховного процесу, комплекс засобів, форм, методів, їхня етапність, спрямоване на вирішення завдання виховання особистості майбутнього вчителя в умовах створення здоров’язбережувального середовища закладу вищої освіти.
Опис: Момот О. О. Програмне забезпечення курсу "Технології формування культури здоров'я у фізичному вихованні" // Педагогічні науки : наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2022. Вип. 79. С. 66-69.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19847
Розташовується у зібраннях:2022(79)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
12.pdf306,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок