DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19839

Назва: Теоретичні аспекти проблеми професійної підготовки майбутніх викладачів дизайну в галузі технологій
Автори: Кулик, Є.В.
Ключові слова: професійна підготовка
майбутній викладач
дизайн
технологічна освіта
технології
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): В результаті аналізу основних етапів розвитку професійної підготовки дизайнерів в Україні встановлено три основні етапи. З’ясовано, що в 50–70-х роках ХХ століття з'явилися фундаментальні роботи з проблем художнього конструювання (Ю.Б.Соловев, В.Ф. Сидоренко (СРСР) М.Кельм, Р.Фрик (НДР), Я.Черноцки (Польща), П.Антош (Чехословаччина) та ін. (Роботи західних науковців (США, ФРН, Франції, Англії і т.п. були недоступними для наших науковців). Перші підручники з методики художнього конструювання (проектування) практично були збірниками практичних порад і рекомендацій починаючим практикам від імені іменитих практиків. Вони пропагували переважно результати дизайнерської діяльності. В педагогічній науці для професійної підготовки викладачів дизайну з'явилися публікації, у яких розкривалися психологічні й організаційні аспекти дизайнерської праці та вимоги до особистості викладача (Ф. Гоноболін, Н. Кузьміна, В. Сластьонін, К. Платонов, А. Щербаков та ін.). У цих роботах проблему професійної підготовки дизайнерів розглянуто в контексті структурного-функціонального розуміння педагогічної діяльності з урахуванням особливостей і закономірностей дизайнерської діяльності.
Опис: Кулик Є. В. Теоретичні аспекти проблеми професійної підготовки майбутніх викладачів дизайну в галузі технологій. Матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті академіка Д. О. Тхоржевського «Трудове навчання та технології: сучасні реалії та перспективи розвитку» (27 травня 2022 р.) / за заг. ред. Д. Е. Кільдерова. Київ, 2022. С. 96-101.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19839
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Теоретичні аспекти проблеми.pdf674,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок