DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19838

Назва: FEATURES OF DESIGNING A DISTANCE PRACTICAL COURSE FOR HIGHER EDUCATION STUDENTS
Автори: Borysova, T.
Orlova, N.
Usenko, O.
Борисова, Т.М.
Орлова, Н.С.
Ключові слова: дистанційне навчання
distance learning in higher education institutions
problems of practical distance learning
features of designing a distance course
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Distance learning is becoming particularly important in the context of a global pandemic. Electronic learning tools are developing rapidly, diversifying the forms of switching communication between teachers and students. The biggest problems in the organization of distance learning are experienced by technical academic disciplines and practical training. The study of technical academic disciplines involves the integration of a set of knowledge on the basics of science and tangential courses, mastering the methodology of conducting experimental research and measurements.
Опис: Borysova T. Orlova N., Usenko O. FEATURES OF DESIGNING A DISTANCE PRACTICAL COURSE FOR HIGHER EDUCATION STUDENTS. Proceedings of the II International Education Forum «Best Educational Practices: Ukraine, Europe, World», January 24, 2021, Association for Promotion of Education and Science Globalization SPACETIME. Kyiv, Ukraine, 2021. Pp. 43-50.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19838
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
FEATURES OF DESIGNING.pdf628,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок