DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19837

Назва: Використання сучасних інформаційних технологій у підготовці фахівців професійної освіти
Автори: Кузьменко, П.І.
Лимар, Л.М.
Ключові слова: інформаційні технології
підготовка фахівців
професійна освіта
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Сучасне суспільство ставить перед середньою професійною школою завдання підготовки фахівця, що володіє сучасними інформаційними технологіями, вміє самостійно знаходити і застосовувати знання на практиці. Вирішення цього завдання здійснюється через пошук змісту, форм, методів і засобів навчання, які забезпечують більш широкі можливості саморозвитку і самореалізації особистості. Майбутній фахівець середньої ланки повинен володіти інформаційними, мультимедіа технологіями, вміти визначати їх місце і використовувати у професійній діяльності; в якості рівноправного учасника ринкових відносин, повинен мати таку професійну підготовку, яка забезпечить йому соціальний захист на ринку праці.
Опис: Кузьменко П. І., Лимар Л. М. Використання сучасних інформаційних технологій у підготовці фахівців професійної освіти. The 6th International scientific and practical conference ―Results of modern scientific research and development‖ (August 22-24, 2021) Barca Academy Publishing, Madrid, Spain. 2021. Pp. 239-244/
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19837
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Використання сучасних інформаційних технологій.pdf580,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок