DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19836

Назва: Проєктування процесу підготовки майбутніх педагогів професійного навчання за принципом наступності
Автори: Борисова, Т.М.
Гутак, В.О.
Ключові слова: проєктування
професійне навчання
майбутній педагог
принцип наступності
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розбудови національної системи освіти, в основу якої закладено гуманістичний підхід до організації педагогічного процесу, однією з актуальних є проблема забезпечення наступності в навчанні. У законі України про освіту зазначено, що саме наступність є однією з обов'язкових умов для здійснення неперервності процесу здобуття знань, яка певною мірою має забезпечити єдність, взаємозв'язок та узгодженість мети, змісту, методів, форм навчання й виховання з урахуванням індивідуальних здібностей та особистісних якостей учнів на суміжних ступенях освіти.
Опис: Борисова Т. М., Гулак В. О. Проєктування процесу підготовки майбутніх педагогів професійного навчання за принципом наступності. The 6th International scientific and practical conference ―Results of modern scientific research and development‖ (August 22-24, 2021) Barca Academy Publishing, Madrid, Spain. 2021. Pp. 204-209.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19836
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Проєктування процесу підготовки.pdf299,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок