DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
29 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19788

Назва: Особливості організації навчальних проектів за STEM-технологією
Автори: Прусова, М.О.
Ключові слова: STEM-проект
навчальний проєкт
освіта України
організації проектної діяльності учнів
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Діяльність викладачів та учнів здійснюється в установленому порядку та відповідному режимі. STEM-навчання безпосередньо може здійснюватися за допомогою основних організаційних форм, таких як урок, курс, проєкт, хакатон тощо. Конкретизуємо поняття «STEM-проект» з урахуванням основних особливостей STEM-орієнтації в освіті. STEM-проект – це навчальна, пізнавальна, творча чи ігрова групова діяльність студентів, яка має спільну мету, методи та засоби діяльності, що передбачає інтеграцію трьох і більше STEM дисциплін та спрямована на досягнення загального практичного результату. Проект STEM дає можливість набути та узагальнити знання з основних дисциплін STEM на основі досліджень у освітньому процесі формальної та неформальної освіти.
Опис: Прусова М. О. Особливості організації навчальних проектів за STEM-технологією // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXIX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ), присвяченої розробкам моделей підготовки майбутнього вчителя до педагогічної діяльності в Новій українській школі (м. Полтава, 26-27 травня 2022 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава : Астрая, 2022. С. 188-189.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19788
Розташовується у зібраннях:29 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
72.pdf301,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок