DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19780
|
Назва: | Психолого-педагогічні проблеми підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій, педагогів професійної освіти, фахівців образотворчого і декоративного мистецтва в закладах вищої освіти |
Автори: | Цина, В.І. Ботвинко, Я.Г. |
Ключові слова: | індивідуалізація форми підготовка майбутні викладачі |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | статті розглядається поняття, визначаються та характеризуються форми індивідуалізації процесу підготовки майбутніх викладачів вищої школи до виховної діяльності. Індивідуалізація професійно-педагогічної підготовки визначається, як засіб сприяння розвитку кожним студентом своїх унікальних здібностей, націлювання на висококваліфіковану підготовку до професійної діяльності. Аналізуються головні цілі, критерії індивідуалізації їхньої професійно-педагогічної підготовки. |
Опис: | Цина В. І., Ботвинко Я. Г. Психолого-педагогічні проблеми підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій, педагогів професійної освіти, фахівців образотворчого і декоративного мистецтва в закладах вищої освіти. Сучасні технології підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій, педагогів професійної освіти і фахівців образотворчого та декоративного мистецтва: теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць / О.В. Марущак (голова) та [ін.]. Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2021. Вип. 4. С. 3-5. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19780 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|