DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Статті >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19779
|
Название: | Особисті якості викладачів ПТНЗ в контексті формування їх професійної компетентності |
Авторы: | Кулик, Є.В. |
Ключевые слова: | викладач особисті якості професійна компетентність |
Issue Date: | 2021 |
Краткий осмотр (реферат): | Входження України у світову глобальну економіку, на рівні суб’єктності, вимагає кардинальних змін у її освітній системі. При чому в самій її основі – вибір світоглядних основ буття сучасної людини, яка реалізується в розвинутих країнах.
Аналіз філософської літератури з даної проблеми показав, що якщо нам орієнтуватись на світові стандарти життя, то формувати світогляд українського суспільства, через систему освіти і інженерно-технологічне навчання зокрема, потрібно у гуманістичній освітній парадигмі нового типу культури, яке формує базові основи технологічного мислення людини [3].
Аналіз тенденцій розвитку освіти в розвинених країнах показують, що гуманізація інженерно-технологічної освіти визначається двома факторами: перший це використання компетентнісного підходу в професійній підготовці особистості; другий – усі інженерно-технологічні дисципліни вивчаються в контексті культури (виробництва, експлуатації, утилізації, економіки, доцільності тощо), тобто певної системи цінностей. |
Описание: | Кулик Є. В. Особисті якості викладачів ПТНЗ в контексті формування їх професійної компетентності. Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи : тези доп. ХІ міжнар. наук.-практ. конференції (м. Хмельницький, 25–26 листоп. 2021 р.) / ред. кол.: Н. Г. Ничкало, М. Є. Скиба, В. О. Радкевич [та ін.]. – Хмельницький : ХНУ, 2021. С. 215-216. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19779 |
Appears in Collections: | Статті
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|