DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19778
|
Назва: | Становлення особистості викладача на засадах педагогічного ергодизайну |
Автори: | Борисова, Т.М. |
Ключові слова: | ергодизайн особистість педагогічний ергодизайн становлення особистості |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У контексті розвитку національної освіти викладач закладу вищої освіти повинен виконувати функції не лише наставника на шляху до професіоналізму в галузі науки, техніки, економіки, мистецтва тощо, але й тьютора, вихователя, порадника, співтворця, однодумця чи супротивника. Вирішення сучасних освітніх завдань значною мірою залежить від викладачів, їхнього науково-творчого потенціалу, рівня загальної та психологічної культури, педагогічної майстерності й педагогічного професіоналізму [1]. |
Опис: | Борисова Т. М. Становлення особистості викладача на засадах педагогічного ергодизайну. Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи : тези доп. ХІ міжнар. наук.-практ. конференції (м. Хмельницький, 25–26 листоп. 2021 р.) / ред. кол.: Н. Г. Ничкало, М. Є. Скиба, В. О. Радкевич [та ін.]. – Хмельницький : ХНУ, 2021. С. 18-20. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19778 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|