DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19769

Назва: Реалізація проєктної технології навчання в процесі розробки колекції одягу
Автори: Орлова, Н.С.
Ключові слова: проєктна технологія навчання
проєктно-технологічна діяльність
етапи проєктної роботи
розробка колекції одягу
проєктування нових моделей одягу
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано необхідність підготовки майбутніх викладачів до використання проєктних технологій, що є одним із шляхів підвищення професійної компетентності сучасного педагога, ефективним інструментарієм у процесі розвитку освіти, який повсякденно супроводжується введенням нових технологій, форм і методів організації навчання студентів у закладах вищої освіти. Розкрито сутність проєктної технології, яка полягає у функціонуванні цілісної системи дидактичних засобів (змісту, дослідницьких, пошукових, творчих за своєю суттю методів, прийомів тощо), що адаптує навчально-виховний процес до структурних і організаційних вимог навчального проєктування. Виконання різноманітних проєктів, максимально пов’язаних з життєвими ситуаціями, є найкращим способом привчання до самостійної праці, стимулює пізнавальний, емоційний і моторний розвиток, ураховує потреби залежно від індивідуальних та вікових особливостей, зацікавлення, здібностей; дає змогу індивідуалізації та диференціації навчання, розвиває творче мислення, зміцнює в студентів пізнавальну мотивацію, інтегрує знання та життєвий досвід. У творчих проєктах студенти створюють виріб від ідеї до впровадження в реальність з урахуванням потреб, традицій, можливостей. При цьому всі етапи проєктування (організаційно-підготовчий, конструктивно-моделюючий, технологічний та оцінно-результативний) потребують інтелектуальної підготовки, пошуку матеріалів, інструментів, обладнання тощо. У процесі роботи над проєктом вивчаються такі стадії проєктування одягу: технічне завдання, технічна пропозиція, ескізний проєкт, технічний проєкт, розробка технічної документації. Акцентовано, що результатом проєктно-технологічної діяльності в процесі розробки колекції одягу є моделі виробів і комплект документації, який визначає їх будову, композиційне рішення та містить усі відомості, потрібні для виготовлення робочих лекал, контролю й впровадження цих виробів. При роботі над проєктом відбувається використання інтерактивних та інформаційних технологій, методів пошуку, поєднання технологій, форм і методів.
Опис: Орлова Н. С. Реалізація проєктної технології навчання в процесі розробки колекції одягу. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. – Вип. 3. Бердянськ : БДПУ, 2021. С. 115-121.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19769
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Реалізація проєктної технології навчання.pdf491,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок