DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19767

Название: Дизайн-ергономічна компетентність майбутніх учителів технологій
Авторы: Борисова, Т.М.
Ключевые слова: дизайн-ергономічна компетентність
майбутній учитель
учитель технологій
Issue Date: 2022
Краткий осмотр (реферат): Дизайн-ергономічна компетентність майбутніх учителів технологій – це інтегративна професійно-особистісна якість, яка включає естетичну та ергономічну складові професійної педагогічної діяльності (володіння основами дизайну та ергономіки), здатність планувати та організовувати навчально-виробничі процеси з врахуванням вимог безпеки та гігієни шляхом проектування комфортного освітнього середовища. Формування такої здатності потребує активізації аналітичного мислення, спрямованість на впровадження освітніх інновацій, креативність, дотримання етичних норм та забезпечення соціально-комфортної взаємодії.
Описание: Борисова Т. М. Дизайн-ергономічна компетентність майбутніх учителів технологій. Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті: збірник матеріалів ХІІІ-ї Міжнародної науково-практичної онлайн-інтернет конференції, м. Кропивницький, 13 – 28 червня 2022 року / Відп. ред. М. І. Садовий. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022. С. 115-116.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19767
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Дизайн-ергономічна компетентність.pdf282,84 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback