DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Статті >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19767
|
Название: | Дизайн-ергономічна компетентність майбутніх учителів технологій |
Авторы: | Борисова, Т.М. |
Ключевые слова: | дизайн-ергономічна компетентність майбутній учитель учитель технологій |
Issue Date: | 2022 |
Краткий осмотр (реферат): | Дизайн-ергономічна компетентність майбутніх учителів технологій – це інтегративна професійно-особистісна якість, яка включає естетичну та ергономічну складові професійної педагогічної діяльності (володіння основами дизайну та ергономіки), здатність планувати та організовувати навчально-виробничі процеси з врахуванням вимог безпеки та гігієни шляхом проектування комфортного освітнього середовища. Формування такої здатності потребує активізації аналітичного мислення, спрямованість на впровадження освітніх інновацій, креативність, дотримання етичних норм та забезпечення соціально-комфортної взаємодії. |
Описание: | Борисова Т. М. Дизайн-ергономічна компетентність майбутніх учителів технологій. Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті: збірник матеріалів ХІІІ-ї Міжнародної науково-практичної онлайн-інтернет конференції, м. Кропивницький, 13 – 28 червня 2022 року / Відп. ред. М. І. Садовий. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022. С. 115-116. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19767 |
Appears in Collections: | Статті
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|