DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
29 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19757
|
Назва: | Математика і фізика - взаємопроникні науки |
Автори: | Пітель, І.М. Левіна, І.В. Бондаренко, Ю.О. |
Ключові слова: | математика фізика розвивальне навчання Йоханн Песталоцці |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Ідея міжпредметних зв’язків у класичній педагогіці народилася
віддавна і в результаті пошуку шляхів відображення цілісності
природи у змісті навчального матеріалу. Ще Ян Коменський підійшов
до ідеї всебічного узагальнення знань, їхнього взаємозв’язку, оскільки
без того неможливе пізнання причинно-наслідкових зв’язків та
взаємовідносин явищ, предметів об’єктивного світу. Він зрозумів, як
важливо встановлювати зв’язки між навчальними предметами для
формування системи знань учнів та забезпечення цілісності процесу
навчання. Так само діяв Джон Локк та багато інших вчених
минувшини: тісно пов’язували ідею узагальненого пізнання як методу
знаходження істини із визначенням змісту освіти, в якій, за їхнім
твердженням, один предмет повинен наповнюватися елементами та
фактами іншого, а загальна освіта – з прикладною. |
Опис: | Пітель І. М., Левіна І. В., Бондаренко Ю. О. Математика і фізика - взаємопроникні науки // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXIX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ), присвяченої розробкам моделей підготовки майбутнього вчителя до педагогічної діяльності в Новій українській школі (м. Полтава, 26-27 травня 2022 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава : Астрая, 2022. С. 177-180. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19757 |
Розташовується у зібраннях: | 29 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|