DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19739

Назва: Особливості застосування інтерактивних методів навчання у процесі професіоналізації майбутніх соціальних педагогів
Автори: Калюжка, Ю.І.
Ключові слова: інтерактивні методи навчання
професіоналізація
соціальний педагог
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку нашої держави серед основних завдань сучасної вищої школи центральним є підготовка майбутнього професіонала, який здатний до активної саморегуляції у праці, до її самостійної організації та творчого підходу до розв’язання складних теоретичних та практичних за-дач. При цьому дуже актуальним є усвідомлення майбутніми соціальними педагогами необхідності освоєння специфічних функціональних засобів професійної праці, пов’язаної з роботою з особливим об’єктом прикладання фахових зусиль : окремими особами, групами, колективами. Саме тому від соціальних педагогів вимагається наявність досконалих знань про особистість учня та учнівський колектив, виразних форм мови та поведінки у реалізації навчальних та виховних впливів на учнівську молодь , тощо. Особливо це реалізується у засвоєнні саме навчального матеріалу з психологічних дисциплін у процесі міжособистісної взаємодії, що сприяє не тільки його глибокому усвідомленню, але і формуванню ефективного закріплення теоретичних знань у практичних уміннях та навичках . Тому важливого значення набуває проблема організації такої специфічної взаємодії майбутніх соціальних педагогів у навчальному процесі вищої школи, яка б забезпечувала формування не лише « знаних » спонукань до вивчення психологічних дисциплін , але і дієвої професійної мотивації на основі залучення студентів до спільного розв’язання педагогічних задач.
Опис: Калюжна Ю. І. Особливості застосування інтерактивних методів навчання у процесі професіоналізації майбутніх соціальних педагогів. Інноваційний потенціал та правове забезпечення соціально-економічного розвитку України: виклик глобального світу : Матері-али VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 19-20 травня 2022 р. / Полт. ін-т економіки і права ЗВО «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» ; ред. колег. : Н. Мякушко (голова), Р. Шаравара, Р. Басенко та ін.; відп. ред. Р. Басенко. Полтава : ПІЕП, 2022. С. 406-409.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19739
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Особливості застосування інтерактивних методів навчання.pdf261,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок