|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра історії України >
Статті >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19709
|
Название: | Історико-антропологічний підхід: історіографія питання та сучасне шкільне історіописання |
Авторы: | Бороденко, О.А. Удовиченко, К. |
Ключевые слова: | історико-антропологічний підхід історіографія історіописання |
Issue Date: | 2022 |
Краткий осмотр (реферат): | Сучасна шкільна історична освіта переживає процес модернізації, оновлення навчальних планів, програм і шкільних підручників, гуманізацію освіти, переорієнтацію на компетентнісний підхід, що має на меті зробити навчання процесом особистісного зростання учнів. Реформаційні зміни охоплюють усі напрями шкільної освіти, які сприяють навчанню, вихованню та розвитку дітей різних вікових груп, формуванню у школярів ключових, предметних та міжпредметних компетентностей. Компетентнісний підхід та особистісно-орієнтоване навчання покликані сформувати комунікативну, цілеспрямовану, критично мислячу особистість, яка в майбутньому дорослому житті знайде своє професійне призначення, зреалізує себе в родинному колі, стане повноправним громадянином, який розбудовуватиме правову, соціальну та демократичну державу Україну. У цьому контексті зростає вага компетентнісного потенціалу та затверджених вимог до обов’язкового навчання учнів. Ключові компетентності адаптивного (5‒6 класи) і базового предметного навчання (7‒9 класи), наскрізні вміння, базовий навчальний план 30 вересня 2020 р. вже задекларовані у Державному стандарті базової середньої освіти [17]. |
Описание: | Бороденко О., Удовиченко К. Історико-антропологічний підхід: історіографія питання та сучасне шкільне історіописання. Правові, економічні та соціокультурні засади регулювання суспільних відносин : колективна монографія / наук. ред. Р. Басенко ; Полтав. ін-т екон. і права Університету «Україна». Полтава – Київ : Університет «Україна», 2022. С. 321-345. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19709 |
Appears in Collections: | Статті
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|