|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
29 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19701
|
Назва: | Упровадження електронних підручників в освітній процес основної школи |
Автори: | Куленко, Р.А. Куленко, О.А. |
Ключові слова: | школа електронний підручник підручник |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Електронний підручник – сучасний засіб навчання. Розробка та
впровадження електронних підручників є перспективним напрямком
педагогічних досліджень, який передбачає врахування та творче
опрацювання світового досвіду використання електронних підручників,
що дасть змогу перейняти його кращі риси та уникнути недоліків. На
сьогодні у педагогіці немає однозначного визначення електронного
підручника. Під електронним підручником можуть розуміти як сам пристрій, так і програмне забезпечення, контент, який в нього
завантажений.
При цьому під електронними підручниками головним чином
мали на увазі пристрої: ноутбуки та рідери, і саме їх технічні
характеристики обговорювали в першу чергу. У різних джерелах,
відгуках науковців, учителів, батьків, учнів були названі переваги цих
пристроїв: невелика вага, порівняно з вагою підручників, які щодня
мали нести діти до школи; можливість здійснювати міжпредметні
зв’язки, розглядати матеріал у порівнянні, здійснювати повторення
вивченого в попередньому класі; виділити частину матеріалу, зробити
короткі нотатки. |
Опис: | Куленко Р. А., Куленко О. А. Упровадження електронних підручників в освітній процес основної школи // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXIX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ), присвяченої розробкам моделей підготовки майбутнього вчителя до педагогічної діяльності в Новій українській школі (м. Полтава, 26-27 травня 2022 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава : Астрая, 2022. С. 140-144. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19701 |
Розташовується у зібраннях: | 29 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|