DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
29 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19686
|
Назва: | Реклама та PR-технології для освітніх програм |
Автори: | Коритько, А.С. |
Ключові слова: | заклад освіти освітні програми комунікаційні технології реклама освітніх програм PR-технології університет |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодні заклади освіти роблять все більший акцент на
формуванні комунікаційних стратегій і тактик. Професійне та
продумане просування освітніх послуг абітурієнтам, формування планів комунікаційної діяльності та ефективна організація реклами є
потужними шляхом популяризації закладу вищої освіти. Ринок
освітніх послуг – це система соціально-економічних відносин, що
встановлюються між закладами вищої освіти та абітурієнтами з метою
надання і отримання освітніх послуг. Цей ринок включає постійну
конкуренцію за студентів, кращих викладачів, спонсорів та державну
підтримку. Зараз ця боротьба стала досить серйозною. Виникла
потреба у використанні сучасних технологій. |
Опис: | Коритько А. С. Реклама та PR-технології для освітніх програм // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXIX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ), присвяченої розробкам моделей підготовки майбутнього вчителя до педагогічної діяльності в Новій українській школі (м. Полтава, 26-27 травня 2022 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава : Астрая, 2022. С. 121-124. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19686 |
Розташовується у зібраннях: | 29 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|