DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19673
|
Назва: | Професійне благополуччя і професійне здоров‘я педагогічних працівників: проблема взаємозв‘язку |
Автори: | Дзюба, Т.М. |
Ключові слова: | професійне благополуччя професійне здоров'я педагогічні працівники |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Професійне благополуччя педагогів виступає необхідною умовою задоволеності працівником професійною діяльністю в конкретній освітній організації. У наукових розвідках професійне благополуччя особистості розглядається у теоретичному і у практичному аспектах, як: критерій професійної ідентичності працівника; показник професійної адаптації до змісту професійної діяльності й до професійної групи (соціально-професійна адаптація на рівні колективу); характеристика усвідомлення й прийняття професійних цінностей конкретної організації; інтегративний показник психічної зрілості та професійного здоров'я. |
Опис: | Дзюба Т. М. Професійне благополуччя і професійне здоров'я педагогічних працівників: проблема взаємозв'язку. Психологічні умови благополуччя персоналу організацій: тези
I Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції, 15–17 жовтня 2020 р. Львів : Національний університет «Львівська політехніка», 2020. С. 77-79. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19673 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|